Fredag

Fredag 28 Februari, 2014 - 18:42
Då va de fredag vilket betyder att man går in i ny vecka imorgon. Vecka 39. Hur sjukt som helst! 
Så nu får han se till att komma snart. Jag ska att han skulle ut vecka 38-39 så han har denna vecka på sig haha.

Har stor städat idag och hade hoppats lite att de skulle komma igång men icke så nicke. Begav mig hem till svärmor och svärfar på kaffe där började jag känna smått den här Mensvärken och sen blev jag riktigt trött och kroppen va bara hängig. Så åkte hem och vila lite ligger fortfarande med världens rygg smärta. 

Men men nu blir de lite prison break sen får de bli lite lets dance och lite gotte till de.

Älskar fredagar när de plingar till i telefonen. Ny vecka imorgon <3 




Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Alltid lika kul med ny vecka, hoppas inte jag behöver byta vecka mer nu bara. Nu räcker det, haha. Våra bebisar får se till att komma nu :)

Svar: Haha så känner jag oxå
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-01 @ 19:23:04 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: