BB väskan klar

Söndag 23 Februari, 2014 - 13:59
Så nu äntligen tog jag mig i kragen och började packa bb väskan. Har allt klart nu utom kamera och laddare och ipaden. Funderar på att köpa en ny mysdress. Som jag kan packa ner så ska no åka ut till väla i veckan och kolla. Sen ska jag bara köpa amnings bh sen e jag helt klar. :)

Känns skönt att jag har de fixat nu. Lillens väska e helt klar i alla fall. Det är det viktigaste. Sen kommer ju Tobbe springa hem lite då och då så glömmer jag något kan han bara hämta de :) tur vi bor nära sjukan :) hade egentligen velat att han sov där men Helsingborgs sjukhus brukar vara väldigt hårda med de. (Idiotiskt kan jag tycka) men sen har vi ju lazze oxå att tänka på så oavsett vad måste han hem och ge honom mat. 
Vi får väl se hur de blir med allt :) 

Nu kan jag fortsätta slappa vidare <3




Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Skönt att ha nära till BB, vi kommer ha 5 mil så det lär inte bli så mycket pendlade mellan hemma och BB. Som tur är så får pappan stanna kvar i Varberg så Alexander kommer vara med mig på BB hela tiden vilket känns väldigt skönt för min del :). Beror ju såklart på hur länge vi måste stanna med eftersom vi måste betala för att Alexander sover där, men vi har tänkt oss två nätter i alla fall så hoppas inte vi behöver stanna mer :)

Svar: Va skönt att han får sova där. Här i Helsingborg e dem väldigt hårda. Undrar lite hur dem tänker. Speciellt när de e första barnet ch båda vill vara tillsammans med den lille. Så tur vi bor så nära.
Vi har knappt 10 min med bil. :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-23 @ 21:31:47 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: