Barnmorskan

Tisdag 11 Februari, 2014 - 17:11
Så har man varit hos barnmorskan idag. Och allt såg fint ut :-) 
Alla mina prover har varit toppen under hela graviditeten så de e riktigt skönt. Dock lider jag av mina svettningar haha. Sjukt jobbigt! Det ska bli sjukt skönt att bli normal snart igen :-P

Sf måttet denna veckan va 34 så på två veckor har jag ökat 2 cm
Vikten har gått från 18,4 till 20,4. Så nu har vi nått 20 kg. Hemskt, kanske e därför man svettas så mycket haha.
Hjärtljuden låg på 144-150, det e det vanliga med honom. Förutom när han blev förbannad på BM för hon kände på magen. Då ökade hjärtslagen rätt kraftigt hehe. 

Idag pratade vi om förlossningen oxå. Så där jag vi skrivit upp att ingen ryggbedövning får tass för min skolios, sen ska jag ha lustgasen. Inget mer. Sen pga min enorma rädsla för förlossning så vill jag att dem ska va stöttande och förklara mycket och hjälpa mig igenom den. Så de inte slutar med panik och bara massa skrik. Här även ordnat med BVC. Så idag hände där lite grejor på besöket. Så nästa besök är om 2 veckor. Hoppas de blir de sista innan lillen kommer haha. Har annars besök igen den 10 mars men jag sa att enligt mina planer ska han vara ute tills dess så vi får väl se :-P 

Min kurva håller sig annars fint, liten ökning men de gjorde inte så mycket :-)

Idag är det bara 31 dagar kvar till BF ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: