Barnmorskan

Tisdag 25 Februari, 2014 - 11:30
Nu har vi varit på näst sista besöket hos barnmorskan och lyssnat på vårt lilla mirakel. Sur blev han som vanligt när hon börja känna och klämma haha. 
Ökat 0,4 kg i vikt sf måttet e nu 35 cm så 1 cm har jag ökat. Och jag följer min kurva fint.

Man blir lite glad när barnmorskan berömmer ens mage hur fin den e och att jag verkligen klär att vara gravid. För jag känner ju verkligen inte så. Så kul när man hör sånt. 

Nästa gång om han nu inte kommit så blir de hinnsvepning lovade hon. Ska försöka göra allt för att slippa gå över tiden. 

Sen blev de en tur in på Lindex och kolla kläder till mig till förlossningen men hittade inga mjukis kläder. Men en massa fint till bebisen. Men Tobbe va ju med så han stoppa mitt handlande. Vi ar tydligen "för mycket" enligt honom. Haha han får inte följa med fler gånger haha.

Nu blir de en promenad i de fina vädret. Puss på er <3 


Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Skönt att allt såg bra ut! Hoppas vi slipper gå över tiden. Jag skall till BM på fredag hoppas det skall bli mitt sista :). BF är ju på onsdagen efter sen.

Svar: Ja Gud hoppas ditt startar snart. Kan du inte be om en hinnsvepning? Eller du vill inte de? :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-25 @ 11:37:05 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: