Babyshower

Söndag 16 Februari, 2014 - 21:18
Vilken kanon dag detta blev. Fantastiska vänner och familj överraskade mig stort med en babyshower. Svärmor drog med mig ut till ikea och sen gick vi på väla innan vi åkte hem till oss för att ta "en kaffe" haha. Hann bara öppna ytterdörren sen står alla nära och kära i hallen och skriker surprise. Jag hann inte reagera riktigt och stod vara och stirra och sen börja jag böla haha. Tårarna bara spruta. Fråga mig inte varför haha jäkla hormoner haha. Men blev duktigt överraskad och dem hade verkligen gjort de super! 
Började med en pastasallad och massa snack sen därefter blev de att gipsa min mage. Super kul men fy va jobbigt. Kunde knappt andas haha men den blev fin. Efter gipsningen så va de dax för lekar. Först skulle man gissa storleken på min mage och där tackar jag ju min mormor och kära Fia som trodde jag va nästan 2 meter rund hahah tack för den :-P
Sen efter den leken så skulle vi gissa vilken barnmat de va. Fy dem två första va vidriga. Höll rent ut sagt på att kräkas haha. Efterrätterna va ju helt ok. :-P efter de bjöds de på en super god tårta. Och riktigt fin va den så ville egentligen inge röra den haha. Samtidigt som vi käka så blev de presentöppning (kommer bilder på presenterna senare) blev i alla fall super glad för alla presenter. 
Sen efter presentöppningen så tog dem fram blöjor med choklad i haha lite nasty att kolla på haha men roligt :-D
Därefter blev de som avslut att gissa datum när han kommer längd och vikt. Men den får jag inte öppna och kolla på va dem andra skrivit förrän han kommer.

Allting va så jäkla super och dem hade verkligen gjort allt super fint. Blev verkligen rörd över allt och kan inte med ord beskriva hur glad jag blev för allt. Härliga massa minnen och de va skönt att koppla av och ha massa skoj och inte bara ha smärta. Så jag tackar ännu en gång för en super dag. Ni alla är elt underbara. En massa massa kärlek till er <3 

Här e lite mobil bilder. Kommer andra bättre bilder sen när jag sitter vid datorn :-)

Inbjudningskortet. 







Haa här e leken med blöjorna ser ju riktigt mysigt ut :-D 




Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA - med bebis i magen!

Gud vad roligt! Själv kommer jag aldrig få en baby shower då alla mina närmsta vänner bor i andra städer långt härifrån nu :(

Svar: Va tråkigt när vännerna bor långt ifrån en =(. Ja det va verkligen super.=) trodde aldrig heller jag skulle få en hehe
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-17 @ 06:39:28 ? http://LINDAVIOLA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: