6 Februari

Torsdag 06 Februari, 2014 - 16:00
Ush va jag känner panik över att jag har mycket kvar att göra innan lillen kommer. Som att tex rensa ordentligt i köket. Få ordning i alla skåpen m.m men känner absolut ingen ork till det och bara skjuter upp det hela tiden. Tobbe har fått uppgiften att skrubba toaletterna haha. Skönt jag slipper de för dem e dryga!
Har hunnit med en liten tur på väla idag med. Va tvungen att köpa smink. Så blev en snabb tur till H&M. Fick åka inom djursjukhuset för att köpa mat till lazze oxå och självklart va hans mat slut. Så dem ringer när dem får in en leverans med den. Kan hoppas de blir snart för där är inte mycket kvar. Och eftersom han går på medicinmaten så kan han inte ta något annat så länge. 
 
Skulle behövt en tur till Ikea oxå för att köpa det sista i rummet som lampa och lite annat men får se när jag orkar det. Har varit helt slut i kroppen idag. Slocknade i soffan efter turen. Helt sten död hehe. Hade kunnat sova bort dagarna och ändå va lika trött. Men snart e det över =)
 
Sjukt att man går in i vecka 36 på lördag, Det börjar bli skrämmande nära nu! <3
 
Bjuder på denna gamla bild :P. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: