5 Hela veckor kvar!

Lördag 08 Februari, 2014 - 15:53
Idag går vi in i vecka 36 (35+0) vilket betyder att det endast är 5 veckor kvar till BF alltså 34 dagar! Helt sjukt! Från 280 dagar e vi nere på 34 dagar! Snart är han här.
Jag tänkte på de att: tänk så skulle jag gå över tiden, då måste dem starta mig och de gör dem inte förrän 2 veckor efter BF, vilket betyder att jag kommer gå gravid till slutet av mars! De känns som en evighet... Så jag hoppas verkligen inte att jag behöver gå över tiden. Jag har ju hela tiden sagt att han ska komma runt vecka 38-39. Jag tror faktiskt han kommer tidigare eftersom magen sjunkit en del och enligt BM så ligger han rätt långt ner. Så vi får väl se :) 
Kan fortfarande inte förstå att vi faktiskt ska bli föräldrar. Kommer nog inte förstå de förrän han väl är ute. Helt underbart att han snart är här! 





Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Det närmar sig, det närmar sig. Snart är de här våra små liv :)

Svar: Hihi ja snart är dem äntligen här. Känns som de va igår man satt med plusset och ville gå förbi vecka 12 :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-09 @ 19:58:29 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: