4 Februari

Tisdag 04 Februari, 2014 - 12:16
Idag känner man sig lite trött i ögonen. Inte sovit så bra men det är väl inget ovanlligt nu när man är höggravid!
Igår hade man fullt upp kändes de som. Va över allt så man va ju duktigt seg när man kom hem. Idag på morgonen kom Jimmy på besök. Blev goe frukost. Nybakade bullar kaffe och massa gott!. Sen därefter satte tobbe och han upp hyllorna i Liaz rum. Så nu är allt uppe. Och det e bara själva dekorationen kvar. Som tavlor lampa matta gardiner. Sånt smått och gott =)
Än så länge är jag nöjd med resultatet ska bli spännande och se hur det kommer se ut när det är helt färdigt. Måste se till att packa alla saker till BB väskan. Märker att jag skriver de i nästan varje inlägg haha. Men blir ju aldrig färdig till de. Jag e nog fan den sämsta personen när det gäller sånt. Gör allt i sista minuten haha.
 
Har odnat med mitt anställningsavtal nu oxå så jag kan skicka in det till föräskringskassan så jag kan få min mammapeng godkänd och så det blir rätt betalning!
 
Tur jag kunde ordna med det själv!
 
Nä nu får jag sluta här. Ska iväg och hämta ett paket och posta det till försäkringskassan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: