26 Februari

Onsdag 26 Februari, 2014 - 07:23
Ännu en natt där man varit vaken sen 4:00. Och denna natten vakna även lillen i magen och höll låda. Man såg bara hur magen putade utåt. 
Hur vore de om man vakna istället av att han försökte ta sig ut och allt starta? Haha! Vill ha han i famnen nu.

Ska ut till väla sen och se om jag hittar en mysig dress till sjukan sen och en amningsbh sen vet jag inte om jag kanske ska slå till på hårfärg. Hade varit kul att pyssla om sig lite innan han kommer. Men sen e frågan om jag orkar. Ska egentligen på profylax om 40 min men kommer inte gå dit. Är för trött nu när jag inte fått någon sömn. Så jag hoppar faktiskt de. Lite tråkigt kanske men inget jag tror jag ångrar. 

Nä nu ska jag glo lite prison break. Har precis börjat följa den serien. Behövde en ny serie att se och fick tips på denna. Än så länge e jag fast ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: