25 Februari

Tisdag 25 Februari, 2014 - 08:43
Fy va trött jag e idag! Vaknade kl 04:00 av en jäkla smärta i bäckenet. Har börjat få riktigt ont när jag ligger på samma sida för länge. Så va som en stel 90 åring när jag skulle in på toan. Kunde självklart inte somna om så upp och gjorde lite frukost, satte igång tvn och glodde lite familjen annorlunda. Missa de igår när Morgan och ola-Conny va. Tur man kan spela in ;-)

Så nu är man helt död i kroppen i alla fall och ska klä på sig för att åka iväg till barnmorskan. Spännande och se hur magen växt på dessa 2 veckor. Detta e de näst sista besöket. Men jag tror inte vi hinner med de som hon bokat in den 10:de haha. Vi får väl se ;-)

Hoppas hon har något tips till bäckenet. Riktigt jobbigt :-((

Nä nog av mig. Trevlig tisdag till er alla <3 





Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Hoppas barnmorskan har något bra tips till dig för smärtan :)

Svar: Nä inget mer än kuddar :-(( de bältet e inte lönt nu i slutet av graviditeten. Så man får lida lite till :-((
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-25 @ 10:08:45 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: