21 Februari

Fredag 21 Februari, 2014 - 13:41
Imorse kan jag ju lugnt säga att jag va pigg :-) fick sova från 22:00-06:00 med bara ett toa besök. Hur skönt som helst!! 
Käka frukost och sen va de bara sätta igång med stor städningen så man fick den klar :-) så nu är jag äntligen klar och ligger helt död i soffan! Plötsligt va jag inte lika pigg längre hehe. Fått i mig en liten macka. Och ska försöka vila lite nu medan hjärtat ser ishockeyn. Sen måste jag iväg till Djursjukhuset och handla mat till lille Lazze. 
Sen blir de hem och ordna med vår middag :) 

Lördag imorgon vilket betyder att vi går in i en ny vecka. Vecka 38. Hur sjukt är inte de? :-P Nu kan han se till att komma tycker jag! 






Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Härligt att det var fler än jag som sov bra inatt, jag sov som en prinsessa! Hoppas det håller i sig även inatt. Haha :)

Svar: Åh va skönt :-) ja hoppas de blir likadant inatt :-D
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-21 @ 16:58:30 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: