18 Februari

Tisdag 18 Februari, 2014 - 08:57
Sovmorgon idag. Sköönt! vaknade upp en gång bara under natten och de va vid 4 tiden men somnade om lika snabbt igen och vakna inte upp förrän halv 8. Riktigt skönt!
Det behövdes så nu är man lite piggare idag. 
Har precis duschat och fått i mig lite frukost, sen får vi se va dagen bjuder på. Måste ner mot stan. Har ett litet ärende där och så ska jag se om apoteket har fått in den babyboxen. Skulle hämtat den för en och en halv vecka sen men då va dem helt slut. Så hoppas dem fått in den nu. Denna skulle vara lite bättre än den som babyproffsen erbjöd. Den va ju rent ut sagt skit. 
 
Så sköna bilder :P. Där står vi i fullt hugg med att försöka få gipset till att torka. Va inget vidare med att ha det på sig. Fick knappt någon luft och de spändes och va jävligt haha. Men nu hänger den fint inne på rummet. 
 
Jag och min bästa vän på bilden. Som även  kommer bli Liaz gudmor <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: