17 Februari

Måndag 17 Februari, 2014 - 05:48
Godmorgon vänner!

Idag är man uppe innan tuppen. Inget ovanligt. Ligger och drar mig i sängen. Ska egentligen inte upp förrän vid halv 7 men vakna nu och e lite små hungrig så kanske lika bra att gå upp. Ska köra ner svärmor till Malmö idag så därför man ska upp :) 
Va duktigt trött igår kan jag ju lugnt säga efter alla hade gått haha. Låg verkligen och kämpade med ögonen i soffan. Tobbe fick ju väcka mig x antal gånger haha. De sjuka nu när jag e gravid e att jag inte märker när jag somnar längre. Jag kan känna mig pigg och rätt som de e så sover jag haha. Sjukt. Inte likt mig :-P så lite roligt e de. 

Satt och kolla igenom alla bilder som tagits. Och herregud va stor jag blivit utan att jag själv märker de. Till och med fått dubbelhaka!!!! Kan ju lugnt räkna med gymmet när han e ute!! Kommer bo där nere haha för allt sånt ska bort kan jag ju lugnt säga :-P

Nä man kanske ska gå upp och ta en macka och hoppa in i duschen :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: