13 Februari

Torsdag 13 Februari, 2014 - 16:33
Vilket underbart väder vi har idag. Riktigt vår väder. Och de slog mig precis. Klockan e snart halv 5 och det är fortfarande ljust ute :-D underbart!! Våren är på väg. 
Kan inte heller låta bli att tänka att nästa månad e vi föräldrar!! Det har inte åkt in i huvudet än och helt plötsligt känns de som dessa 9 månader har gått så otroligt fort. Kommer ihåg att dem första 12 veckorna gick riktigt slött. De va ju inte många heller som visste vi va gravida och man va tvungen att hålla tyst. 
Helt Sjukt va tiden springer!

Men på tal om annat. Har hunnit att städa lite fler skåp idag i köket. Är inte färdig än. Efter 3 skåp va man helt slut körd, sen har man börjat få rätt mycket värk i magen så kan inte hålla igång lika mycket. Lillen tar plats och har idag hållit låda vid mitt högra revben. Ingen höjdare vill jag lova! 

Har fått  all tvätt tvättad nu oxå så nu ska de bara torka sen kan jag packa min väska ;-). Imorgon blir de stor städning som alla andra fredagar sen e de ju alla hjärtans dag oxå ;-) mys! På lördag blir de att träffa hela släkten, mormor fyllde år nu den 10 feb så ska fira henne på lördag. Ska bli super kul att träffa alla igen. :-) Saknar min mammi, träffas inte så himla mycket och inte roligt att köra så långt längre heller! Magen är på ratten nästan! Men de blir annorlunda när lillen kommer ut :-) 





Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA - med bebis i magen!

Så mysigt ni har gjort set :)

Svar: Hihi tack :-)
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-13 @ 17:45:55 ? http://LINDAVIOLA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: