1 Feb

Lördag 01 Februari, 2014 - 07:24
Tänk att det är februari månad. Nästa månad ska vi ha barn!! Går in i vecka 35 idag 34+0 och det börjar bli skrämmande nära. Kunde inte somna inatt för alla tankar flög omkring i huvudet på en om just mamma rollen och sen själva förlossningen. Jag har enda sen jag varit liten varit väldigt rädd för förlossningar och har alltid sagt att jag aldrig skulle ha barn pga av förlossningen hehe men nu sitter man här och ska va med om de om en månads tid. Alla upplever det olika så det ska bli spännande att se hur jag upplever det. Det jag mest e rädd för är väl att jag ska ligga i 10-30 timmar. Vill gärna att de ska gå snabbt och lätt. Sen samma ifall man skulle få akut kejsarsnitt. Det är jag ocå lite rädd för. Man har ju sett på tvn hur snabbt allting går då så fort dem märker att något är fel. Det är ju bra men samtidigt skrämmande.
 
Efter många om och men i sängen och massa vridande och vändande så somna jag. Tror kl va 4 eller något. Och här sitter jag nu. Sovit 4 timmar. Knappt de. Så får lägga mig och vila lite sen eftersom Plume och Sebbe kommer. 
Tror jag får ta något att äta. Börjar bli lite små hungrig :-P
 
Höres sen. Ny magbild dyker upp senare =)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: