8 december

Måndag 08 December, 2014 - 19:58
Vilken härlig dag man haft idag. Har haft fullt upp dom senaste veckorna. Med renovering, springa hos folk för att undvika massa ljud och sen helgen va fullspäckad med julpyssel och middag hos pappa igår. Så idag kände jag bara för att gå i pyjamas typ hela dagen och inte göra ett skit :-P dock efter lunchen så gick jag och liaz på en promenad. :-) annars har vi busat en massa här hemma. Sen slockna både han och jag och vakna när pappan i huset va hemma, ups haha.
Efter middagen blev de åter bus och rätt som de e så ser jag Liaz stå upp helt själv. Och de va en bra stund han stod upp . Jag hann plocka fram telefonen och fota. Blev helt till mig så jag skrek till haha så då tappa han balansen :-P
Nu dröjer de nog inte länge förrän de första steget kommer. Lilla gossen börjar bli stor <3

Idag öppna han även lucka 8 och där gömde sig ett par byxor till han <3 


Titta va jag kan mamma :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: