4 December

Torsdag 04 December, 2014 - 13:33
Haft en helt fantastisk dag än så länge. Började morgonen med att liaz fick öppna sin julkalender och idag gömde dig sig ännu en bok som uppskattades väldigt mycket. Han e väldigt glad för böcker. Kan sitta själv på golvet och bläddra och självklar smaka lite haha. Käka frukost och glodde lite tv innan jag klädde på oss och gick bort till Willys, i samma veva somna han gott i vagnen så jag fortsatte promenaden ner till stan, runt statena. Och för er som inte vet vart de e så e de en bra bit haha. Nästan 2 timmars promenad och han sov hela tiden. Fick väcka han när vi kom till garaget. Känns otroligt skönt att ha promenerat, tror jag kör ännu en sån runda imorgon.
Sen e man riktigt glad här hemma. Imorgon oxå sen e dom ÄNTLIGEN klara med badrummen. Ska bli såååå himla skönt att äntligen kunna gå på toaletten här hemma och kunna duscha haha. Kunna diska utan att koka upp massa vatten först och vänta på de ska svalna. Äntligen e de snart över. Dom va nästan helt klara med de stora badrummet och fy tusan va snyggt de blir. Vi letar ny lägenhet men jag sa till Tobbe att jag vill inte flytta längre haha. Inte efter att ha fått så snygga badrum ;-)

Liaz somna gott precis, funderar på att göra lite lunch. 
Nä nu får jag fortsätta här :-)


Böckerna liaz fick igår och idag som han e så glad över. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: