13 December

Lördag 13 December, 2014 - 04:24
Godmorgon? Eller de e fortfarande natt? Haha hur som helst ligger i sängen klar vaken. Kan nog ha varit för både jag och sambon. Gick och la oss redan kl 9 hahaha en fredag :-P dom senaste nätterna har liaz vaknat mitt i natten och ska leka, fattar inte varför. Så man har ju varit duktigt trött även denna natten vakna han upp och skulle leka :-/ men eftersom vi gick och la oss tidigt så e man inte lika trött :-P ska försöka blunda lite efter inlägget :-P
Igår va liaz med på sitt första luciatåg, och han va så otroligt söt, alla barnen där va riktigt söta. Fick sjunga lite för vårdcentralen/Bvc sen lite på ett bageri som ligger där. Därefter fikades på öppna förskolan.

Sen fick vi åka hem till oss igen där Plume väntade. Hon sov över för hennes bil la bara av mitt på motorvägen när hon körde hit i torsdag stackaren :( men trevligt har vi haft.

Idag ska man försöka hinna med stor städning innan jag ska träffa Fia och Diana för lite julbak. Riktigt mysigt. Hoppas ni andra får en trevlig lördag :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: