20 Augusti

Onsdag 20 Augusti, 2014 - 04:31
Ligger här i sängen och ska snart försöka sova vidare. Va uppe och av liaz mat sen passa jag på att hoppa in i duschen nu innan Tobbe ska iväg till jobb. Så nu e de bara att somna vidare. Ska egentligen på mammagrupp idag men får nog hoppa de eftersom de har varit en kaos vecka. Jag har inte känt mig helt kry pch liaz har haft jobbiga nätter, han vaknar och bara skriker. Så e helt slut i kroppen så får ta och gå på de nästa gång känns de som. Börjar undra om de kan va tänder på g. Därför han kanske gnäller. Han har börjat dregla mer än vanligt och händerna tuggar han på rätt bra nu. Har försökt känna, men än känner jag inget. Så vi får väl se. 

Ush jag som skulle hålla gång här i hemmet denna veckan. De har inte alla blivit så. Så fort liaz sover så ligger jag och vilar så inget blir gjort. :-(  men men så kan de va ibland :-)

Nä nu får jag sova vidare innan liaz vaknar. Han går alltid upp vid 6. Morgonpigg efter sin mor :-P 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: