18 Augusti

Måndag 18 Augusti, 2014 - 08:46
Då va de måndag igen, ny vecka nya tag! Pappan är tillbaks till jobb så nu är de bara jag och liaz igen. Denna vecka kommer vi börja i en mammagrupp. Ska bli kul :-) första dagen nu blir babymassage. Ska bli kul att träffa andra bebisar och andra mammor. Får se va liaz tycker om de :-) han är dock de äldsta barnet där vilket e lite tråkigt. Hoppas de inte e jätte stor skillnad. Under sommaren har de varit stängt så därför blir de lite mixat :-) men så stor skillnad e de säkert inte.

Annars denna vecka tänker jag ta tag i hemmet och rensa lite. De känns som de behövs. Igår gjorde jag första starten med städskåpet. Så nu e de bara att fortsätta. Ska nog rensa alla kläder som jag inte använder. 
Vi får väl se hur de slutar haha :-)

Min lille gosse ligger här bredvid och nannar gott :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: