15 Augusti

Fredag 15 Augusti, 2014 - 04:10
Normalt att lägga upp ett inlägg kl 4 på morgonen! Men denna lilla gosse har varit uppe sen 3 inatt och han har typ bara vänt och vridit sig den tiden han har sovit så nu gav jag upp och satte han i babysittern och jag i soffan. Förhoppningsvis blir han trött snart nu efter han kollat lite tecknat. Har bäddat i soffan så vi får sova där så pappan i huset får sömn. Han kom hem med över 39 graders feber så liaz väljer verkligen sina tillfällen... Så andra natten utan sömn förhoppningsvis får jag sömn under dagen. Och jag som ska städa och färga håret idag hur ska man orka :/

Ush nä nu hoppas jag han blir trött snart hoppas ni andra sover gott :-P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: