Blev inte som man tänkt sig idag

Måndag 14 April, 2014 - 14:44
Sitter här fortfarande i pyjamas. Denna dagen blev inte alls som va tänkt. Liaz va inte alls på humör igårkväll. Lyckades långt om länge få han till att somna. Vakna upp tidigt tänkte nu ska jag få en morgon för mig själv med frukost i lugn och ro och även duscha länge. Duschen hann jag men när jag skulle börja äta bajsar lillen ner sig. Bytar och tvättar honom lägger han i vagnen medan jag tvättar hans kläder. Sen börjar lazze hålla p. Kör iväg honom och sen när jag väl ska sätta mig i lugn och ro och fortsätta äta så ser jag att lazze e uppe på bordet och käkar min frukost. Tack för de. 

Sen nu verkar inte alls Liaz bli bättre. Stackaren har gnällt hela dagen, ena ögat e varigt på han. Jag som trodde han va på väg till att bli bra. Så nu börjar ögat. Mitt lilla hjärta <3 han har de inte lätt. Så sitter här i pyjamas och gör inte ett skit mer än tar hand om min lille bebis. <3
Hoppas de e bättre imorgon. Inte alls roligt detta med ögat :-( 
Ska tvätta ögat 10 ggr på en dag enligt BVC. :-(

Nä nu ska denna mamman göra middag så man får äta idag. Tog aldrig ny frukost efter lazze käka den haha.

Imorse va han på bushumör. Försökte få fram massa ljud men de gick inte så bra så istället blev han galen haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: