17 April

Torsdag 17 April, 2014 - 11:12
Godmorgon vänner!
 
Idag är det skärtorsdag och det firade vi morgonen med att ge Liaz sitt första påskägg. Han fick ett igår av sin farmor och farfar och ett idag av oss =).
Av sin farmor och farfar fick han en snutte och en mössa och av oss fick han något som skallrar och en typ ja något haha bra förklaring men ni ser på bilden. Det e en spegel och den låter lite :p.
 
Va på BVC igår oxå och allt va toppen. lillen bara rusar upp i vikt. förra veckan vägde han 4,2 idag väger han 4,8 så de e inte illa. Min lilla tjockis hihi :p.Nästa vecka ska dem även kolla längden på han så ska bli kul och se hur mycket han vuxit sen förlossningen =)
 
Precis hunnit plockat undan lite här, Liaz somna precis. Så ska ta de lugnt nu och fixa till mig. Sen när tobbe kommer hem blir de en tur till staffanstorp för att hälsa på Plume och Sebbe :D
 
Här är det han fick av sin farmor och farfar och även av oss =)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Själv funderar jag på vad jag kan ge Svea för påskägg. Haha :)

Svar: Det e inte lätt när dem e så små :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-04-17 @ 15:44:23 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: