Ullared

Fredag 25 Oktober, 2013 - 06:28
God morgon vänner!
 
Idag är man pigg och glad haha!
 
Va ju i Ullared igår med Svärmor tobbes mormor och Plume. Shoppade loss som satan haha. Herregud va jag handla men jag fick nästan allt det jag behövde. Det är nog första gången jag shoppade för 6000 kr där uppe haha och jag fick inte tag på en enda julklapp :O. Så har alla julklappar kvar. =/
 
Men jag fick tag nästan allt det jag behövde i barn väg. Fick köpt madrass, täckte, kudde, lakan, sängkläder kläder och massa sånt roligt :p. Och en massa tll hemmet med. Köpte en jätte fin hissgardin som jag skulle ha i köket, men de kan jag ju lägga ner. Den va för liten!!!!! Köpte ändå den största men så går det när man inte mäter innan haha.
 
Nä nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Har precis skickat in alla räkningar oxå. Fint de!! :)
 
Så här såg golvet ut hos oss igår haha. Enda stor röra. Men allting är på plats nu i alla fall =) Just det mattan ute i hallen är oxå ny. Har äntligen hittat en lång matta!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: