Lyckan

Onsdag 23 Oktober, 2013 - 07:46
Är obeskrivlig. Vilken fantastisk känsla att se de lilla miraklet igår. Vårt barn! Vi ska äntligen bli en familj. 
Den här lycka jag känner den är enorm. Och jag kan inte bli mer lycklig. Jag har den bästa sambon som finns och jag vet även att han kommer bli en fantastisk pappa till vårt barn. Jag hade inte kunnat få ett bättre liv än va jag har. Så perfekt är allt <3
 
Vi ville som sagt veta könet på vårt lille mirakel, men busfröet vägrade samarbeta så dn korsde benen och la navelsträngen mellan haha. Så de får tydligen bli en överraskning. Tror ni att vi klarar att hålla oss? 
Ska vi göra en ny undersökning för att kolla så e de ju likabra med 3D ultraljud såg att de kosta bara 300 kr mer och där filmar dem hela som man får med sig hem! Hur perfekt e inte de. Men dem vill inte göra de förrän vecka 24 så vi har en tid att fundera. Men jag tror vi kör på överraskning. Är riktigt taggad på de haha! Kommer bli tufft men de går. 
 
Här är bilden på vårt mirakel i alla fall. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: