30 November

Lördag 30 November, 2013 - 18:18
Godkväll i stugan.
 
Idag har man haft en lugn lördag. Skulle egentligen iväg och kollat bilen men de blev inte så. Tar det imorgon istället. Så stack hem till svärmor och svärfar på kaffe och så kom även Masse på besök. Längesen man träffa han så det va skoj =)
 
Sen under eftermiddagen har jag sett en unge i minuten. Haha herregud där väcktes känslorna till liv. Snart är det jag som ska ligga där och få ut ett stort barn =/ Gaaaah nervös som tusan haha. Det är nog det ända som jag e rädd för. Förlossningen. Spolningen jag skulle göra under utredningen va faktiskt oxå rätt skrämande så jag vägrade göra den. Klarar inte av sånt! Hatar smärta och kommer nog alltid va en sån som hatar det. Allt som har med blod och göra kan hålla sig väck haha.
Så ska bli spännande hur det går faktsikt. Ut ska han i alla fall. 
 
Nu ikväll så ska jag och min andra halva köra liten myskväll med hemmagjord landgång och film. 
Mys <3
 
Önskar er alla en trevlig lördag 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: