Vecka 29

Lördag 21 December, 2013 - 12:51
Tänk er va tiden går. Idag är det 12 veckor kvar tills vi har dig i vår famn. Vecka 29 idag och nästa vecka nollar man ;-)
Tiden bara springer iväg. Jag har en enorm förlossningsrädsla men nu börjar jag faktiskt längta efter den dagen. Inte efter just smärtan men att få se dig för första gången. Att få dig upp i vår famn. Vi längtar så otroligt mycket efter dig så de finns inte ord för det. I 3 års tid har vi väntat och nu har vi bara 12 veckor kvar. Fantastiskt! Och för var dag älskar jag dig bara mer och mer. Tänk att man kan älska någon bara så där. 

Allt är helt magiskt och jag är så fantastiskt lycklig. <3

Veckans magbild <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: