Mesta klart

Måndag 23 December, 2013 - 13:20
Så då va de mesta klart här hemma! Tvätten är igång hjärtat är klippt, den sista julklappen e fixad och en är lämnad. Kycklingen e klar och lussebullarna är fixade. Blev dubbelsats ;-)
Märks att man inte klarar så mycket längre. Ryggen värker som tusan nu. E inte van vid att få så ont när man håller igång så men det är väl bara att acceptera att det går inte att ge 100 procent längre! 
Men eftersom de mesta e klart kan jag vila nu. Så medan maskinen är igång så tar jag en kaffe och lussebulle och vilar. Kanske kan få mig en liten blund.

Sjukt så trött man kan bli hehe. 

Nä nu ska jag jäsa i soffan. Puss på er<3

Lussebullar. Smaskigt värre! <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: