Hemmadag

Torsdag 26 December, 2013 - 09:42
Så skönt, lyckades somna om. Trodde aldrig de men jodå. Vakna upp igen vid 9 tiden. Sköööönt. Duschat och precis fått i mig lite frukost. 
Nu ligger man i soffan duktigt seg efter dessa dagar. Kommer inte göra ett skit idag sååå skönt haha.
Det ända tråkiga är att de aldrig finns något på tvn. Får se om jag hittar någon film som man kan se.

Hade i alla fall super trevligt igår. Va först hos pappa på fika. Därefter blev de julfirande hos mamma. Där nästan hela släkten oxå va. :) blev julmat, gröt, kaka så ni kan ju tro att jag va riktigt full i magen när vi kom hem. Ska fan inte äta så mycket igen haha. Man kan ju knappt röra sig och med den magen man ligger inne med gör det inte bättre haha.
Men nu är allt julfirande över. Sköööönt. Ser fram emot nästa julfirande. Då e vi 3 istället för två <3 

Nu ska jag slappa lite i soffan. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: