99 Dagar

Torsdag 05 December, 2013 - 12:27
Nu är vi äntligen nere på två siffrigt. Det är ju helt sjukt egentligen om man tänker efter. De känns som de va igår vi ville komma förbi vecka 12. Dem första 12 veckorna va inte alls roliga för oss just för att vi har gått igenom så himla mycket och man trodde inte riktigt på graviditeten. Men nu idag sitter vi här och har 99 dagar kvar till beräknad förlossning. Och för var dag så längtar jag bara mer och mer. På lördag går vi in i vecka 27. Vecka 27 helt sjukt!!! Ingen av oss kan förstå det. Tiden bara rusar iväg. 
 
Jag har verkligen haft en dröm graviditet. Nu är inte tiden helt över, den tunga biten kommer nu. Men än så länge har jag mått helt underbart och jag har verkligen kunnat njuta för varje dag! Och det är jag väldigt glad för. Trodde min rygg skulle säga ifrån men än har den inte gjort det. 
 
Hade i alla fall världens bästa dröm inatt. Drömde om att han var här. Har haft många såna drömmar. Märks att det börjar närma sig eftersom man ligger och drömmer om förlossningar och allt :) 
 




 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: