8 December

Söndag 08 December, 2013 - 08:53
God morgon :)

Ligger här i sängen efter att precis vaknat. Blev en lång dag igår.

Vi började dagen med att köra till pappa i Lund och fy fan va hemskt de va. Bilen bara gled på hela motorvägen men jag va tvungen att fortsätta eftersom vi ändå skulle till Staffanstorp sen. Så de va vara att köra sakta. 1,5 timmar tog de haha. Men jag gör aldri om de igen så e de sånt väder dagen efter julafton när vi ska till Lund så skiter jag i de. För det va inte alls roligt att köra. Nu har man i alla fall testat leka med bilen haha och glid e där i den :-P nä men de e inte roligt när man e gravid. Tänker på barnet i första hand om de blir en krock. Hade de bara varit jag så skit samma för jag klarar mer. Jag vet inte hur mycket den klarar speciellt när airbagen smäller. Så nä inget mer körande i sånt väder. 
Hemma hos pappa blev de kaffe och kaka och massa snack innan kl slog 4 sen begav vi oss ut till Plume och sibbe på middag. Bjöd på riktigt god mat. Smaskigt värre!! Sen blev de massa spel och skratt haha innan kl blev för mycket så tog vi bilen och körde hem. Visste inte hur vägarna va heller. Men de va rätt lugnt nu på hemvägen man kunde i alla fall ligga i 80-100 km/Tim så de gick lite fortare hem. Så super trevlig kväll :) 
Men kvällen tog inte slut där haha. Efter vi parkerat bilen i garaget blev de en snabb kaffe med tapper och Diana innan vi kom hem haha så en super trevlig dag :)

Idag får vi se va som händer. Tobbes bror kommer hem efter borta ett tag. Så får se om vi går dit sen och säger hej beror lite på hur jag mår. Hade skit ont inatt i magen, nästan så man ville ringa förlossningen men de lugna ner sig efter ett tag och än har jag inte känt något. Men de va riktigt obehagligt. Ush fy fan! Så tur man fick sova lite länge idag. :)

Veckans magbild tagen igår vecka 27 (26+0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: