27 December

Fredag 27 December, 2013 - 06:54
Godmorgon!

Här va man redan vaken och har varit de sen kl 5!! Inte klokt men jag har hunnit med mycket. Tro de eller ej haha. Fredagar kör vi ju stor städning och jag startade direkt när jag vakna haha. Ja jag vet jag är inte klok men jag måste göra sakerna när jag väl känner för det för rätt som de e är jag trött och kroppen orkar inte så då blir de inte så bra. Så nu har jag gjort min del nu är det bara toaletterna kvar men de får hjärtat ta. 
Plockade ner julen igår med. Kände att jg va trött på granen och det andra så nu är det ner plockat. Bara gardinerna kvar som ska bytas. Tar de kanske idag? 

Fick i alla fall en riktigt lugn dag igår. Så himla skönt. Man va ju duktigt trött efter allt julfirande. Så bara låg och slappa sen har jag börjat spela Sims igen haha så satt med de lite :P 

Nä nu ska jag lägga mig i soffan för avkoppling efter att hållit ihåg sen kl 5 :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: