26 December

Torsdag 26 December, 2013 - 05:58
Åh jag orkar inte vänta längre. Jag vill ha dig här och nu... Tiden går för långsamt nu känner jag nu när det börjar närma sig. Jag har väntat tillräckligt. I 3 år har vi väntat på dig och nu när det börjar närma sig så känns de som tiden står stilla. 
Vet att man ska njuta av graviditeten men jag har njutit tillräckligt. Vill bara att du ska komma nu. Börjar se fram emot förlossningen mer och mer (tro de eller ej) just den här känslan när han kommer ut och man får upp han i famnen. Just den biten där längtar jag till!!
78 dagar kvar i alla fall så de börjar väl sakta men säkert röra sig neråt. 

Snart är du här <3 lääääängtar till max <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: