22 December

Söndag 22 December, 2013 - 07:59
Sovmorgon idag hehe. Det är inte ofta jag vaknar vid denna tiden. Ligger fortfarande kvar i sängen. Så skönt att bara ligga här. Ska snart upp och fixa mig och väcka hjärtat. Ska ut i julruschen idag och handla alla julklappar. Det e inte likt mig att handla de två dagar innan haha. Har alltid dem färdiga. Men detta året och dessa månader har jag bara tänkt på massa barnsäker och barnkläder hihi. Så de e därför de blivit som de blivit. 
Längtar till nästa jul när vi har vår lille Liaz här. Kommer bli sååå mysigt <3

Blir en tur till maxi oxå handla hem lite mat sen ska jag handla till uppesittarkvällen imorgon. Brukar käka lite julmat innan sen lirar vi Bingolotto och hoppas på miljonen kommer hit haha.

Nä nu får jag bege mig upp om jag ska bli klar innan affärerna öppnar. Tänkte sticka så man e där precis kl 10 så man slipper det mesta av folken. Borde ju vara rätt lugnt vid den tiden :) 

Tänk att de e julafton om två dagar och där finns ingen snö på marken :-( bara regn regn regn. Känns inte som jul faktiskt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: