13 December

Fredag 13 December, 2013 - 18:56
Fredagen den 13:de idag och inte vilken dag som helst! Det är ju lucia idag. Tänk att det är två veckor kvar till jul. Knappt två veckor till och med. Helt sjukt va tiden springer iväg.
Har faktiskt inte sett något luciatåg detta året eftersom jag jobbade imorse. Slutade redan kl 12 så blev en tur till svärmor och svärfar på kaffe innan de blev middag här hemma. Lyckades slumra till efter maten haha inget ovanligt men går ju upp redan kvart över 4 på morgonen så det är inte konstigt.
 
Har stått nu på kvällen och strukit alla barnkläder. Eller ja inte alla men 90 procent av alla. Tvättade ju allt för en och en halv vecka sen, sen har de bara legat eftersom jag inte haft orken efter jobb att stryka de, men nu passa jag på haha. Så nu ska de sista tvättas och strykas imorgon sen e nog garderoben klar tills man gör nästa inköp haha.
 
Hämtade ut ett nytt paket idag på posten med barnkläder. Hade gjort en beställning på lite byxor i storlek 56 eftersom jag knappt hade de. Blev Hängslebyxor, jeans och vanliga mjuka byxor. Passade på när h&m hade rea :-)
 
Nä nu ska jag ha lite film mys med hjärtat ikväll 
 
Önskar er alla en trevlig helg <3
 
Tänk att man redan går in i vecka 28 imorgon. 






Kommentarer
Postat av: Längtanefterlilladig

Efterlyste dig på forumet. Du brukar vara aktiv där & när jag läste på din blogg att du inte mådde bra blev jag rädd att något hänt.
Skönt att höra att allt är bra. Söta kläder du köpt :-)
Fortsatt trevlig helg :-)

Svar: Blivit lite mindre aktiv där men e inne varje dag och läser :-)
Allt e tipp topp här måste varit någon magsjuka jag åkte på då men man blir ju rädd att de e barnet när de rör sig om magen.

Ja visst e de :-) tack snälla :)
Kram
Zobeideh Farazdaghi

2013-12-13 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: