10 Decemer

Tisdag 10 December, 2013 - 20:38
Ligger här och kvider i soffan.
Har sån smärta i ryggen. Kan knappt böja mig. Mina fötter värker och benen börjar lugna sig. 
Fan fan fan! Trodde verkligen att de skulle va ok att jobba. Men fy!! 
Hoppas jag verkligen känner mig bättre imorgon. Annars får jag ringa och sjuka mig imorgon för så som jag e nu går det verkligen inte att jobba. Är inte den som sjukar mig för minsta lilla men nu har jag inte mig själv att tänka på längre. Måste tänka på barnet i första hand och sen min kropp. Så tung som jag börjar bli är inte lätt för kroppen heller sen har jag min jäkla skolios :((

Får be hjärtat massra ryggen på mig när han kommer hem. Väntar ivrigt på han haha nä men han e på väg hem så han får massera nu innan jag ska sova. 

Sen började rean idag på h&m oxå wohoo. Köpte lite barnkläder nu när de va rea sen köpte jag den första graviditehsplagget. Blev en lång tröja sen strumpbyxor haha inget avancerat här inte ;-). Tänker att man ska kunna använda de sen oxå. Sen den klänningen jag verkligen ville ha från mamma avdelningen va helt slut i min storlek... Buhuuuu!!! Så de får va får se om jag hittar något annat till jul och nyår. Märker att alla tröjor inklusive leggings börjar spänna rätt kraftigt nu!! Inte skönt..

Bjuder på denna bilden haha. Duktigt sliten :-P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: